Welkom op mijn blog

Mijn naam is Corina, ben 51 jaar en woon samen met mijn man Frans en onze 2 poezen Toetsy en Gijsje. Dit blog gaat over mijn liefde voor de natuur, fotograferen, scrappen, mixed media en reizen. Laat als je het leuk vind een berichtje achter, dan weet ik dat je geweest bent.

donderdag 22 januari 2015

Vintage kistje met voetjes

Op de derde dag van het scrap/mixed media weekend ben ik begonnen aan dit kistje. Of eigenlijk op de eerste dag maar de dikke laag crackle die er op zit moest eerst drogen. Vandaag heb ik het afgemaakt, de laatste details voorop! Dit was dan mijn scrapweekend, wat mij betreft weer volledig geslaagd! Tot volgend jaar!




Gebruikte materialen: 
Houten kistje(Xenos), gesso, Tattered Angels chalkboard Concord, Heidi Swapp color shine Amethyst, Viva inka gold platinum, Viva maya gold aubergine, Viva glitter paste irisé, Twinkling H20 heavenly white, Studio multi medium matte, Finnabair art ingredients glass glitter pearl, Finnabair glitters white,  Greepje en voetjes: Scrapunlimited, embellischments Prima marketing, Tim Holtz, Scrapunlimited en eigen voorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten