Welkom op mijn blog

Mijn naam is Corina, ben 51 jaar en woon samen met mijn man Frans en onze 2 poezen Toetsy en Gijsje. Dit blog gaat over mijn liefde voor de natuur, fotograferen, scrappen, mixed media en reizen. Laat als je het leuk vind een berichtje achter, dan weet ik dat je geweest bent.

dinsdag 20 januari 2015

Music was my first love

Het is alweer een poosje geleden dat ik hier op mijn blog ben geweest. ik heb een hele tijd niet of nauwelijks gescrapt. Afgelopen weekend was weer het jaarlijkse Mallewijven weekend. Met 4 meiden een weekend in een huisje en lekker scrappen of in mijn geval bezig met Mixed Media, mijn nieuwe liefde. Mijn eerste liefde was muziek dus toen ik bij de kringloopwinkel deze oude LP zag dacht ik meteen dat ga ik maar eens combineren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten